Inwestowanie w akcje wiąże się z ryzykiem, w tym utraty części lub całości zainwestowanego kapitału.
Szczegóły oferty | |
---|---|
Emitent | SFD S.A. |
Termin Oferty | 8 czerwca – 23 czerwca 2021 r. |
Wartość emisji brutto | do 11.124.000,00 zł |
Liczba akcji | do 1.854.000 akcji serii G |
Cena emisyjna | Zostanie ustalona za podstawie procesu book-buildingu |
Cena maksymalna | 6,00 zł |
Minimalny zapis | 50.000,00 zł |
Zapisy na akcje | Q Securities S.A. |
Szczegóły oferty | |
---|---|
Emitent | SFD S.A. |
Termin zapisów | 8 czerwca – 23 czerwca 2021 r. |
Wartość emisji brutto | do 11.124.000,00 zł |
Liczba akcji | do 1.854.000 akcji serii G |
Cena emisyjna | Zostanie ustalona za podstawie procesu book-buildingu |
Cena maksymalna | 6,00 zł |
Minimalny zapis | 50.000,00 zł |
Zapisy na akcje | Q Securities S.A. |
Publikacja Memorandum
Budowa księgi popytu
(book-building)
Ustalenie Ceny Emisyjnej
Złożenie inwestorom zaproszenia do złożenia zapisów na akcje serii G
Przyjmowanie zapisów i wpłat od Inwestorów
Przydział Akcji Oferowanych
Podanie wyników Oferty do publicznej wiadomości
Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami, 11 stacjonarnych sklepów własnych, 67 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 produktów w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję ok. 40 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe w Opolu, które jest systematycznie powiększane wraz z rozwojem Spółki.
Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. W 2020 r. udział sprzedaży spółki w kanałach e-commerce wzrósł do 72%. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe w Polsce, utrzymując obecnie średnie tempo otwierania 1 sklepu tygodniowo. SFD S.A. rozpoczęła także sprzedaż na rynku czeskim, który jest pierwszym rynkiem zagranicznym, na którym Spółka rozpoczęła sprzedaż za pośrednictwem własnej platformy e-commerce z dostawami z magazynu w Opolu. Spółka rozważa obecnie ekspansję na kolejne rynki geograficzne w tej formule.